22 Martie 2006

Nestle: Piata de condimente universale a ajuns la 27,7 mil. euro

Piata de condimente universale din Romania a ajuns in 2005 la valoarea de 27,7 milioane de euro, potrivit reprezentantilor companiei Nestle, producatorul marcii Maggi, care citeaza un studiu intocmit de AC Nielsen.
In urma unor rezultate spectaculoase inregistrate anul trecut in care vanzarile marcii Maggi au inregistrat o crestere cu 140% fata de aceleasi luni ale lui 2004 (februarie/martie/aprilie), compania de produse alimentare Nestle Romania va continua anul acesta printr-o actiune de promovare similara: prin alocarea unui buget mai consistent, compania va acorda premii consumatorilor care vor lipi pe geam inima Maggi.

" Din motive de confidentialitate, bugetul integral al campaniei nu poate fi facut public. Procentul cel mai mare din buget a fost alocat comunicarii TV si activitatilor de distribuire a pliantelor Maggi in cutiile postale in cele 45 de orase de derulare a campaniei," au declarat pentru Wall-Street oficialii Nestle.

Cifra de afaceri a companiei Nestl Romania pentru anul 2005 a crescut cu 25% fata de anul precedent, depasind astfel 80 milioane de euro, incluzand segmentul de hrana pentru animale. Aceste rezultate financiare au fost obtinute in conditiile pastrarii aceluiasi sistem de organizare a activitatii.

Pe piata condimentelor cel mai important concurent al Nestle este Unilever, reprezentat cu marca Knorr Delikat.



Citeste si