29 Februarie 2012

Agricola asteapta vanzari cu 36% mai mari pentru produsele de post



Agricola Bacau isi extinde gama de produse de post cu snitelul vegetal refrigerat si asteapta ca acest timp de produse sa inregistreze o crestere a vanzarilor de 36% in Postul Pastelui din acest an fata de aceeasi perioada a anului trecut.

Snitelul vegetal se alaturi unei game variate de produse similare congelate: Hamburgeri, Nuggets si Parjoale vegetale.

Noul Snitel vegetal refrigerat a fost obtinut in urma unei cercetari calitative coordonate de Agricola Bacau in cinci centre pilot din Romania cu privire la obiceiurile de consum specifice romanilor care cumpara astfel de produse de post. Cercetarea, realizata in 5 centre urbane mari (Bucuresti, Iasi, Cluj, Timisoara, Craiova) a fost alcatuita din testari de gust si interviuri de grup.

Rezultatele evidentiaza faptul ca, pentru consumatorii romani, motivul principal in achizitia de produse de tip ready-meal este lipsa timpului pentru gatit (46 % - raspuns spontan). Achizitia de produse ready meal se face in proportie de 73% din retailul modern.

Europrod SA, compania din cadrul Grupului Agricola Bacau care produce produsele vegetale de tip ready-meal si-a mentinut anul trecut pozitia de lider, cu o cota de piata de 19%.

„Potrivit istoricului nostru, vanzarile de produse de post cresc in volum de la 1 tona, pe o luna in care nu se posteste, la peste 20 tone intr-o luna de post. Daca totalul vanzarilor de produse vegetale, in postul de Paste din 2011, a atins 33 de tone, iar in postul Craciunului 31 de tone, in aceste 7 saptamani de post credem ca vom ajunge la 45 de tone de produse vegetale comercializate, dintre care aproape 10 tone din noul nostru produs - Snitel Vegetal refrigerat", declara Vasile Roman, directorul general al companiei Europrod.

In 2011, vanzarile de semipreparate Agricola Bacau au crescut cu 11% in volum, respectiv cu 19% in valoare, comparativ cu anul anterior.

Vanzarile s-au efectual in special pe piata HoReCa, pe fondul unei scaderi pronuntate a pietei produselor ready-meal din carne la consumatorii finali.



Citeste si