18 Martie 2008

On the move: GAV are un nou Director de Client Service



Sven Sochaczewsky este noul Director de Client Service al agentiei GAV Scholz&Friends Bucuresti.

In varsta de 32 de ani, berlinezul Sven are avantajul experientei provenite din coordonarea unor conturi internationale in cadrul retelei Scholz&Friends, diviziile Paris (Client Service) si Berlin (Art Director). In ceea ce priveste activitatea din Bucuresti, Sven va fi responsabil de coordonarea departamentului de Client Service al GAV, stabilirea directiilor functionale si mentinerea legaturii cu reteaua Scholz&Friends. De asemenea, va lua parte activ la coordonarea activitatilor de new business si la dezvoltarea directiei strategice a agentiei, alaturi de echipa de management GAV .

„Lucrul alaturi de echipa GAV reprezinta pentru mine o misiune interesanta si provocatoare, pe care am acceptat-o fara nicio urma de ezitare. Pe de o parte, este vorba despre adaptarea profesionala la specificul noilor clienti, la modul de lucru al noilor colegi si la caracteristicile generale ale industriei de publicitate autohtone. Pe de alta parte, este vorba despre testarea capacitatii mele de asimilare a unei noi culturi, mult diferite fata de tot ce am cunoscut. Pana acum, ma declar norocos. Imi plac clientii, imi place Bucurestiul si ma simt bine alaturi de colegi. M-au ajutat sa ma familiarizez cu noile ritmuri urbane si am inceput chiar sa savurez esentele locale”, a declarat Sven Sochaczewsky.

„Iubesc Berlinul si pe berlinezi. Iata de ce nu pot fi decat fericit cu „originalul” din colectia noastra, cu atat mai mult cu cat nu este un om de client service standard. Provine dintr-o veche familie de muzicieni si este el insusi un artist inainte de a fi un birocrat. Sven completeaza perfect echipa GAV si aduce un plus de valoare prin cumulul de experiente internationale si prin nivelul inalt de profesionalism. Il apreciez cu atat mai mult cu cat a fost implicat in dezvoltarea si implementarea campaniei remarcabile „Germany – Land of Ideas”. Se potriveste ca o manusa directiilor noastre de promovare a culturii si a specificului national”, a declarat, Lucian Georgescu, Managing Partner GAV Scholz&Friends Bucuresti.

Inainte de a se alatura echipei GAV, Sven a ocupat pozitia de International Account Director la Ailleurs Exactement/Scholz&Friends Paris, gestionand conturile Ideal Standard International si Exide Technologies. De asemenea, Sven a fost Art Director si Project Manager la Scholz&Friends Berlin, lucrand pentru Deutsche Telecom, Mercedes-Benz si Baden-Württemberg. Intre 2002 si 2004, Sven a lucrat la sediul central Scholz&Friends, colaborand direct cu cei doi CEO ai reþelei, Sebastian Turner si Thomas Heilmann.

Sven Sochaczewsky este absolvent al Universitatii de Arte din Berlin.

GAV (Generic Audiovizual SRL) si-a inceput activitatea in anul 2003, impreuna cu atelierul de marketing cultural Balkanski, sub denumirea de gav/balkanski. In 2005, s-a afiliat retelei internationale Scholz&Friends, luand denumirea GAV Scholz&Friends Bucuresti.

Printre clientii si partenerii GAV Scholz&Friends Bucuresti se numara: Asociatia pentru Relatii Comunitare Romania, Brita, Mercedes-Benz SRL, Raiffeisen Leasing, Balkan, Cramele Halewood, Sibiu Jazz Festival, Unilever si Unity.



Citeste si