Angajări în IT la stat: Parchetul de pe lângă Înalta Curte de Casație și Justiție recrutează IT-iști

Sursǎ foto: Agerpres

Angajări în IT la stat: Parchetul de pe lângă Înalta Curte de Casație și Justiție recrutează IT-iști

Parchetul de pe lângă Înalta Curte de Casație și Justiție (PÎCCJ) anunță că face angajări și caută să recruteze specialiști IT. Instituția pune la bătaie 4 posturi libere pentru care va organiza un concurs.

Parchetul de pe lângă Înalta Curte de Casație și Justiție (PÎCCJ) reprezintă cea mai înaltă autoritate în ierarhia Ministerului Public din România. Instituția este condusă de procurorul general al României, sprijinit de un prim-adjunct, un adjunct și trei consilieri, formând astfel o echipă de conducere cu atribuții esențiale în buna funcționare a sistemului judiciar.

Angajări la Parchetul de pe lângă Înalta Curte de Casație și Justiție. Ce condiții trebuie îndeplinite

Potrivit unui anunț publicat pe pagina oficială a Ministerului Public, se poate înscrie la concurs orice persoană care îndeplinește următoarele condiții:

  1. are cetățenia română, domiciliul în România și capacitate deplină de exercițiu;
  2. nu are antecedente penale, nu are cazier fiscal și se bucură de o bună reputație;
  3. cunoaște limba română;
  4. este aptă, din punct de vedere medical, pentru exercitarea funcției;
  5. are studii superioare de specialitate în unul din domeniile: informatică, automatică, cibernetică, matematică, electronică sau electrotehnică.

Reprezentanții instituției transmit că ultima condiție se consideră îndeplinită și de către absolvenții de studii superioare în domeniul tehnic sau economic care au urmat, în timpul studiilor universitare sau postuniversitare, cursuri de informatică, cu avizul Serviciului de Tehnologia Informației din cadrul PÎCCJ.

Înscrierea la concurs

Cei interesați pot depune cererea de înscriere completată (conform tipizatului anexat) la:

  • Adresa fizică: Parchetul de pe lângă Înalta Curte de Casație și Justiție Bulevardul Libertății nr. 14, sector 5, București (Camera 201 – Cabinetul Secției de resurse umane și documentare)
  • Adresa de e-mail: srud_cabinet@mpublic.ro

Termenul limită până la care se pot face înscrierile este 16 mai 2025, ora 16:00.

Personalizate pentru tine