Avalanșa de informări pe care le primesc angajații din partea companiei pe toate canalele de comunicare – e-mail, grupurile de pe platforme precum Slack sau WhatsApp etc.– face ca, de multe ori, informările importante de la leadership să rămână necitite de către angajați. În acest context, angajatorii încep să revină la mijloacele tradiționale de comunicare atunci când au de transmis mesaje importante și trimit SMS-uri atunci când vor ca informația să fie citită de către angajați.

Un angajat primește, în mod obișnuit, cel puțin un e-mail pe săptămână de la HR sau de la leadership, la care se adaugă e-mailurile de la colegi, clienți, furnizori, plus discuțiile de pe grupurile de lucru de pe platforme precum Slack sau WhatsApp. Din cauza multitudinii de canale de informare în mediul de afaceri, mesajele importante – cum ar fi, de exemplu, o modificare legislativă precum majorarea salariului minim de la 1 iulie- sunt adesea ignorate de angajați, ceea ce poate îngreuna ulterior activitatea operațională. Astfel, la solicitarea mai multor directori generali, am introdus în platforma software de resurse umane Creasoft posibilitatea de a trimite SMS-uri către un departament sau către toți angajații, la care aceștia să poată răspunde”, a explicat Adrian Dinu, fondator și director general al grupului de firme Creasoft.

Noua funcționalitate din platforma software de resurse umane Creasoft permite comunicarea internă prin SMS, cu respectarea confidențialității datelor personale (emailurile și/ sau telefoanele colegilor).

Este puțin probabil ca un CEO de companie mare să dorească ca toți angajații să îi știe numărul de telefon ca să îi poată transmită mesaje. Totuși, dacă vrea să comunice cu ei și să primească eventuale răspunsuri, cum poate face asta? Noua funcționalitate aduce ca noutate faptul că datele de contact ale angajaților implicați într-o comunicare/ conversație nu sunt dezvăluite, astfel încât fiecare participant la discuție nu știe datele de email/ telefon ale celui cu care comunică, respectând cerințele GDPR. Prin acest modul software de comunicare, managerii pot interacționa în timp real cu angajații, dar și invers.

Adrian Dinu, fondator și director general al grupului de firme Creasoft

Softul Creasoft transmite mesajul imediat prin SMS și/sau email către toți angajații selectați, fără ca aceștia să știe la rândul lor datele de contact ale managerului care a inițiat comunicarea, dar cu posibilitatea de a răspunde, respectând confidențialitatea GDPR în ambele sensuri. Dacă un angajat dorește să răspundă prin SMS, el răspunde către numărul scurt al Creasoft. Softul îl identifică pe angajat și transmite imediat mesajul către managerul lui, totul în timp real și cu anonimizarea numerelor de telefon din conversație.

”Nevoia de comunicare internă anonimizată a apărut odată cu implementarea semnăturii digitale Creasoft. În cazul în care se transmit angajaților instrucțiuni și ulterior documente de semnat electronic, era necesar un canal rapid și universal de comunicare și astfel a apărut din partea clienților cererea de a avea posibilitatea transmiterii de mesaje SMS către un grup de angajați, bazat fie pe apartenența lor la un department, fie pe o funcție similiară, fie pe o locație de lucru similară, anonimizat dar în același timp și certificat `trusted`!”, a adăugat Adrian Dinu.

Începând cu luna iunie 2024, angajații firmelor care folosesc software-ul HR de la Creasoft primesc această nouă posibilitate de comunicare, care secretizează datele personale ale părților implicate în comunicare și care simplifică procesul de comunicare internă în cadrul unei companii.

Sursa foto: Pexels

Abonează-te pe
9news.ro Promo

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Cariere »



Setari Cookie-uri