Consiliul Concurenței a declanșat o investigație privind o posibilă încălcare a regulilor în domeniu de către companiile Edenred Romania, Sodexo Pass Romania și Up România pe piața emiterii și comercializării de tichete. Edenred România, unul dintre cei mai importanți emitenți de tichete valorice de pe piața locală, a trimis o poziție oficială ca urmare a deciziei autorității de concurență.

„Edenred România operează într-un ecosistem amplu, ce reunește numeroși stakeholderi și este firesc să fim aproape de instituțiile statului pentru sesiuni de rutină și acțiuni de orice natură. Același lucru s-a întâmplat și la finalul lunii iunie, cu ocazia vizitei echipei din cadrul Consiliului Concurenței, când am colaborat foarte bine cu inspectorii, punându-le la dispoziție, în termenul indicat, toate materialele solicitate. Rămânem, în continuare, la fel de deschiși la cooperare, pentru orice informații necesare. Edenred România își desfășoară activitatea respectând cele mai înalte principii și standarde etice și de lucru, în beneficiul clienților, al partenerilor privați și publici și al utilizatorilor produselor din portofoliu, precum și în scopul unei bune desfășurări a tuturor programelor dezvoltate sau susținute de companie”, au transmis reprezentanții Edenred România, într-un răspuns oficial.

Reamintim că faptul că reprezentanții Consiliului Concurenței a transmis o comunicare prin care menționează că are indicii asupra faptului că firmele Edenred Romania, Sodexo Pass Romania și Up România și-ar fi coordonat comportamentele în cadrul anumitor licitații la care au participat, precum și la stabilirea nivelului comisioanelor de rambursare a tichetelor percepute de la magazinele afiliate, conform unui comunicat de presă transmis de Consiliul Concurenței.

Sursa foto: Edenred

Abonează-te pe
9news.ro Promo

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Raluca Juncu
Raluca este unul din reprezentanții entuziaști și curioși ai generației Millennials. A studiat Jurnalism la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării la Universitatea din București și a urmat un master în Comunicare și Resurse Umane, în cadrul aceleiași instituții. Timp de doi ani a fost redactor la revista Forbes România și colaborator în cadrul mai multor proiecte editoriale precum Top 500 companii , Top 30 cele mai influente femei, precum și...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Cariere »



Setari Cookie-uri