Provocarile industriei de gaming. Intre profit, pasiune si viata personala
S-au dus anii 1990-2000 cand principala distractie digitala a romanilor erau Internet Cafe-urile, unde fie puteai naviga pe internet, fie puteai sa te joci pe calculator... Acum joaca a atins nivelul urmator, iar „jucatorii” din lumile virtuale sunt din ce in ce mai experimentati, beneficiind din plin de competitia acerba dintre dezvoltatorii de jocuri, aflati pe o piata in continua expansiune, conform Revistei CARIERE.
„Jocul” este numai o parte din procesul de „gaming”. Detaliile vizuale, auditive, datele legate de grafica sau game design sunt extrem de importante, iar asteptarile sunt ridicate in toate companiile de gaming, precum: Amber, King, Notic Games, dar si in Ubisoft, Electronic Arts sau Gameloft.
„Industria de gaming reprezinta o alternativa interesanta in industria de IT, aceasta crescand mult in ultimii cinci-sase ani. Competitia pe aceasta piata este din ce in ce mai puternica si exista companii puternice, care concureaza pentru talentele din piata.
Citeste articolul integral pe Revista CARIERE.