6 Ianuarie 2010

In 2010, dealerii auto isi muta campaniile de marketing pe online



Criza financiara a redus bugetele de promovare ale companiilor auto, dealerii de masini preferand sa se axeze in 2010 in special pe campanii de marketing targhetate catre mediul online, intrucat unele reviste sau ziare au disparut, iar altele si-au redus la jumatate numarul de pagini.
“Suntem inca rezervati in majorarea bugetului de promovare, astfel ca in 2010 ne vom axa in special pe campanii de marketing targhetate catre mediul online si pe actiuni de PR”, a declarat, pentru Wall-Street, Lucian Alexe, directorul general Proleasing Motors, distribuitor Ford.

Dealerul Ford prognozeaza vanzari in crestere cu circa 5-10% in 2010 si mizeaza pe o cifra de afaceri in stagnare, similara cu cea din 2009 de circa 51 milioane lei.

Alexe considera ca cea mai grava scadere in vanzari a fost in 2009, iar de acum inainte compania va inregistra cresteri moderate.

"Desi afectata puternic de criza, proportia industriei auto in totalul pietei nu s-a redus semnificativ, ramanand in top 3 industrii care au investit in publicitatea online. Modul de comunicare s-a schimbat mult, accentul fiind pe promotii, nu pe partea de imagine. Ne asteptam ca aceasta tendinta sa continue si in 2010", Vlad Popa, sales and client service manager al publisherului InternetCorp.

Proleasing Motors, distribuitor Ford in Dambovita, Prahova si Buzau, si-a inghetat planul de extindere din cauza crizei economice care a lovit industria auto, deschiderea de noi locatii fiind posibila doar cand piata auto va depasi 250.000 de unitati.

Compania a livrat in primele 9 luni un volum de 409 unitati, obtinand in septembrie 11,8% din totalul vanzarilor auto pe cele trei judete unde este prezenta. Prin programul Remat au fost comercializate anul trecut 174 de masini.

In 2008, Proleasing Motors a inregistrat cota de piata de 13,6%, cu 1.554 automobile marca Ford comercializate.

Citeste un interviu cu Radu Cristian, Peugeot: Dealerii trebuie sa-si completeze oferta si cu masini second-hand.



Citeste si