Compania greceasca DiRent, care activeaza pe piata romaneasca de leasing operational, a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 2,8 milioane de euro, in crestere cu 100% comparativ cu rezultatele financiare inregistrate in 2007.
Obiectivul DiRent pentru 2009 este cresterea numarului de contracte cu minim 300 si dezvoltarea seviciului de leasing operational pentru vehicule second-hand.

Din aprilie 2006 cand DiRent Romania a intrat pe piata locala, compania a incheiat peste 500 de contracte.

„In ciuda situatiei economice si a restrictiilor financiare impuse de banci in aceasta perioada, am reusit sa concretizam mai multe acorduri cu noi clienti, dealeri de vehicule si institutii financiare, care ne dovedesc un partener de incredere pe piata locala. Am luat masuri pentru a minimiza riscurile si de a ne continua cresterea”, a declarat Effie Valsamaki, director general DiRent Romania.

Anul trecut, compania si-a dublat flota de autoturisme, ajungand la 650 de unitati. In prezent, DiRent Romania detine o cota de piata de 5%, procent calculat in functie de capacitatea totala a flotei auto de pe piata locala de leasing operational.

DiRent Romania a inclus in portofoliu si un nou serviciu, leasing operational pentru autovehicule second-hand.

"Multe companii recurg la aceasta optiune, pentru ca au bugete mai reduse. De asemenea, multe institutii bancare partenere au autovehicule care au fost returnate sau confiscate si care promoveaza de asemenea prin noi leasing-ul operational. Toate aceste vehicule sunt relativ noi (2006 si mai noi), cu kilometraj relativ redus, de obicei, intre 8.000 si 80.000 km", a precizat Valsamaki.

Printre clientii DiRent Romania sunt companii precum Star Foods, El Greco, Gant – Lacoste and Arcon Constractions, Cosmote, Lukoil, Coca-cola Romania, Bunge Romania, Ifantis, Nestle, Atlas Corporation.
Abonează-te pe
9news.ro Promo

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri