“Vanzarile primelor sase luni sunt in concordanta cu estimarile noastre, obiectivul pe care ni l-am propus pentru acest an fiind de 26.000 unitati. Suntem increzatori ca vom atinge acest volum, avand in vedere faptul ca reteaua Romcar se va dezvolta semnificativ in decursul acestui an”, a declarat directorul general Romcar, Gabriel Bondarenco.
Vanzarile inregistrate in primul semestru sunt aproape egale cu cele obtinute la nivelul anului 2006, cand au fost comercializate 12.844 de unitati. In luna iunie au fost comercializate cele mai multe unitati 2.516 cu 67,7% mai mult decat in iunie 2007.
In prezent reteaua Romcar cuprinde 37 de showroom-uri si 37 de ateliere de service autorizate. Romcar isi pastreaza obiectivele privind extinderea retelei si consolidarea relatiei cu partenerii existenti, urmand ca la finalul anului reteaua sa fie reprezentata prin 45 de locatii care vor asigura prezenta marcii Ford in marea majoritate a judetelelor tarii.
Romcar este reprezentantul marcii Ford in Romania din anul 1992 si aduce pe piata romaneasca 14 modele Ford, atat din gama autoturismelor, cat si din cea a autovehiculelor comerciale usoare.
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: