Vanzarile Dacia pe piata auto franceza au crescut cu 60,4% in primele unsprezece luni ale anului, la peste 28.000 de unitati, in timp ce vanzarile Renault au scazut cu peste 6%, potrivit datelor Comitetului Constructorilor Francezi de Automobile (CCFA).
In perioada ianuarie - noiembrie au fost inmatriculate in Franta 28.232 masini Dacia Logan, cu 60,4% mai multe fata de cele 17.598 exemplare inmatriculate in intervalul corespunzator din 2006. In ceea ce priveste vanzarile in luna noiembrie, Logan si-a gasit 3.376 cumparatori, in timp ce in luna noiembrie a anului trecut 1.390 de clienti au cumparat masini Logan.

Pe piata auto franceza au fost inmatriculate in total peste 1,88 milioane de masini in primele unsprezece luni, in crestere cu 1,7% fata de aceeasi perioada a anului trecut. Masinile producatorilor francezi detin 52,5% din piata, cu vanzari in scadere cu 2,1%, iar masinile producatorilor straini detin 47,5% din piata, cu vanzari in crestere cu 6,4%, potrivit statisticii pe unsprezece luni realizata de Comitetul Constructorilor Francezi de Automobile (CCFA).

In randul constructorilor francezi, vanzarile Renault au scazut cu 6,6%, iar cele ale Peugeot au scazut cu 2,9%. Citroen a fost singurul producator francez care a inregistrat vanzari in crestere (7,1%). In ceea ce priveste repartitia pietei intre constructorii francezi, Renault detine 21,7% din piata, Peugeot 17,1%, iar Citroen 13,6%. Dintre constructorii straini, marca Volkswagen detine 6,9% din piata, urmata de Ford (5%) si Toyota (4,9%).

Dintre marcile straine, in afara de Dacia, cea mai mare crestere la capitolul vanzari a inregistrat-o BMW, 20,2%, urmata de Suzuki, care a inregistrat o crestere de 16,6%.
Abonează-te pe
9news.ro Promo

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri