Renault a anunțat prețurile pentru noul Rafale, un SUV cu linie de coupe care este plasat la vârful totemului constructorului cu sediul în Boulogne-Billancourt. Cu numele Rafale, noul model se laudă cu o eficiență crescută, consum redus și un interior mai premium decât ruda Austral - toate pentru 39.900 euro în versiunea de bază.

În urmă cu aproape un an, Renault dezvăluia Rafale, un nou crossover coupe de clasă medie care și-ar dori să rivalizeze cu oferta mărcilor germane și care vine cu un nume inspirat din lumea aviației. Cu această ocazie menționez și o erată, deoarece avionul Caudron-Renault 'Rafale' C.460 de unde și-a luat numele crossover-ul mărcii franceze a fost un avion de curse din anii '30, nu un avion de vânătoare.

Evident, există și un avion de luptă multi-rol cu acest nume, mult mai recentul Dassault Rafale, dar acesta nu are legătură cu Renault, deși compania în sine a avut tangențe în trecut cu lumea auto, dar prin colaborări cu rivalii de la Peugeot.

Revenind, modelul Rafale va fi disponibil într-o primă fază doar cu un singur propulsor cu trei cilindri, de 1,2 litri și 131 cai putere. Acesta este cuplat cu două motoare electrice (vorbim de un full-hybrid), anume unul de 68 cai putere și 205 Nm, respectiv altul de 34 cai putere, dar care nu este utilizat ca să „tragă” mașina. El este utilizat în schimbarea treptelor de viteză.

Renault a anunțat că anul acesta va fi disponbilă și versiunea PHEV cu 300 de cai putere față de cei 200 de căluți ai acestui sistem hibrid clasic. PHEV-ul va avea tracțiune integrală electrică și o baterie de 22 kWh pentru o autoomie în modul electric de 100 de kilometri - norma pentru plug-in-urile moderne premium. De asemenea, versiunea puternică va fi mai rapidă, cum e și normal: 0-100 km/h se va realiza în doar 6,4 secunde față de 8,9 secunde pentru full-hybrid.

La noi, vor fi disponibile doar două versiuni de echipare la început: Techno și Espirit Alpine. Prima pornește de la 39.900 euro, a doua de la 44.400 euro.

Techno vine standard cu jante pe 20 de inchi, camere panoramice la 360 grade, asistent activ de bandă, pilot automat adaptiv cu funcție Stop&Go, instrumentar digital și ecran central, ambele de 12 inchi, lumini LED adaptive și nu numai. Esprit Alpine aduce în plus în echiparea standard 4Control, scaune încălzite, jante cu design special, hayon electric, dar și un pachet pentru interior specific.

Fiecare pachet de echipare vine și cu o serie de opționale. De pildă, modelul de top nu are sistemul audio Harman-Kardon (care costă 950 euro), dar nici pachetul „City Premium”, cu parcare automată, și cameră cu vedere 360 de grade, cu monitor cu AR. Acesta din urmă costă 800 de euro, la jumătate față de pachetul de 1.500 euro „Connected Driving” care include volan și parbriz încălzite, dar și faruri matrix LED.

Sursa foto: Renault

Abonează-te pe
9news.ro Promo

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri