BMW și-a îmbunătățit berlina compactă, Seria 3 primind o baterie mai mare pentru versiunea 330e PHEV care are o autonomie în modul 100% electric de 101 kilometri. În schimb, fanii motoarelor pe motorină vor fi dezamăgiți să afle că bavarezii au lăsat în urmă motoarele diesel. Modificările estetice lipsesc de la exterior, dar BMW vine cu materiale noi la interior, câteva jante în plus și câteva nuanțe pentru caroserie, conform Auto Express.

BMW-ul Seria 3, unul dintre cele mai cunoscute modele construite de marca din Munchen, a primit cel de-al doilea facelift din viața generației G20/G21. Actualul model a fost asamblat în opt uzine din lume și s-a vândut în peste 300.000 de unități în întreaga lume anul trecut fiind una dintre vedetele mărcii.

Pe mai multe piețe, BMW a abandonat motorizările diesel cu ocazia celui mai nou val de îmbunătățiri, dar ele rămân în oferta din România. În Marea Britanie, însă, gama mai conține doar două motoare pe benzină și o motorizare cu tehnologie plug-in. Aceasta din urmă primește o baterie mai mare de 19,5 kWh cu voltaj ridicat. Puterea totală a sistemului în cazul lui 330e PHEV este de 292 cai putere, iar BMW spune că emisiile au scăzut.

Conform cifrelor oficiale, în situații ideale, emisiile de CO2 sunt de doar 19 grame/km. De asemenea, modelul hibrid se moate încărca la chargere de 11 kW ceea ce înseamnă că bateria se umple în doar două ore și un sfert. La o priză standard de 7 kW, însă, timpul de încărcare variază între trei și patru ore. De asemenea, germanii spun că șasiul a fost modificat pentru un plus de confort indiferent de modul de rulare ales.

La interior, sistemul de infotainment rulează noul OS 8.5 la fel ca în cazul lui Seria 4 Coupe/Convertbile facelift. Sistemul are acum butoane „Quickselect” optimizate pentru controlul ventilației și pentru climate control. Nu există butoane fizice pentru controlul climei, dar BMW distrage atenția anunțând noi opțiuni pentru volan, noi materiale pentru interior, dar și componente M Sport pentru habitaclu. De asemenea, va fi disponibil și sistemul de iluminat interior „în cascadă”.

Care este oferta BMW Seria 3 în România

La noi, BMW Seria 3 este disponibil, în continuare, în caroserie sedan și touring. Pe lângă motorul PHEV de pe 330e (disponibil cu tracțiune spate sau integrală xDrive), există patru motoare pe benzină şi patru diesel, cu patru şi şase cilindri şi tehnologie BMW TwinPower Turbo. Vârfurile de gamă sunt modelele cu pachet M Performance, atât pentru diesel, cât și pentru benzină.

Cel pe benzină cu șase cilindri are 374 de cai putere, cu 34 de cai putere peste cel diesel. Toate motoarele diesel au tehnologie mild-hybrid pe arhitectură de 48V, la fel ca și cel cu șase cilindri pe benzină. Producția noilor BMW Seria 3 Sedan și Touring va începe din luna iulie, iar prețul de bază în România este de 41.948 euro pentru BMW 318i. Mașinile vor fi asamblate, la început, în uzinele din Germania (Munchen), Mexic (San Luis Potosí) și China (Shenyang).

Sursa foto: BMW

Abonează-te pe
9news.ro Promo

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri