Marca auto Citroën a decis să recheme la service peste 600.000 de automobile de tip C3 şi DS3 din aproximativ 20 de ţări, din cauza unei probleme la airbag pentru modelele produse între 2009 şi 2019, transmite AFP, citată de Agerpres.

Un număr total de 605.772 de automobile sunt vizate de această chemare în aproximativ 20 de ţări din Europa de Sud, Orientul Mijlociu şi Africa de Nord.

Acţiunea vizează 497.171 de automobile Citroën C3 şi 108.601 de automobile DS3, "modele care au fost produse între 2009 şi 2019 şi care nu se mai comercializează", a precizat un purtător de cuvânt de la marca Citroën, care face parte din grupul Stellantis.

Rechemarea are legătură cu "deteriorarea gazului inclus în sistemul de airbag, care suferă modificări cu trecerea timpului", a precizat purtătorul de cuvânt.

"Atunci când gazul se deteriorează, poate afecta anumite piese care intră în componenţa airbag-ului şi atunci când airbag-ul se declanşează, în caz de accident, pot exista particule sau mici piese care ar putea fi proiectate şi să provoace răniri", a mai spus purtătorul de cuvânt.

La începutul lunii mai au fost trimise notificări de către Citroën proprietarilor de vehicule vizate de această rechemare, care trebuie să se înregistreze online şi care ulterior vor fi contactaţi pentru a-şi planifica reparaţia la un concesionar, costurile urmând să fie suportate de constructorul auto.

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe
9news.ro Promo

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri