Elon Musk a făcut încă o vizită pe șantierul noii gigafabrici europene de mașini electrice din Germania în Grünheide, Brandenburg, unde începutul producției a eșuat, trebuind amânat din iulie până în toamnă, scrie tagesspiegel.de.

Scopul vizitei pe șantierul din Germania a fost în principal de natură tehnică. Situația a scăpat de sub control, cel puțin contrar vitezei obișnuite a Grupului Tesla, care între timp s-a plâns de birocrația de aprobare a lucrărilor din Germania.

De ce a revenit Musk la Grünheide? Este clar că Gigafactory se află într-o fază critică. Producătorii auto germani de mașini au trecut rapid la electromobilitate. Musk este cunoscut pentru faptul că poate elibera energii și poate realiza ceea ce pare imposibil. Echipa are nevoie de un impuls de motivație.

Cititi si Top cele mai fiabile mașini. Tesla este pe ultimul loc

Șantierul din Grünheide are numeroase șantiere individuale, toate reprezentând riscuri pentru proiectul în care Tesla intenționează să investească peste 4 miliarde de dolari. În prima etapă, 500.000 de mașini electrice Model Y facelift, adică un vehicul în fiecare minut, vor ieși pe linia de asamblare și vor fi create aproximativ 12.000 de locuri de muncă.

Fabrica de mașini este foarte mare. Un elicopter este utilizat pentru lucrări de asamblare în Gigafactory pentru a instala coșuri de fum în atelierul de vopsitorie al fabricii de automobile. Autorizația disponibilă pentru protecția împotriva zgomotului și a naturii, obliga elicopterul să mențină o „distanță minimă de 500 m și o înălțime a zborului de cel puțin 450 m”.

Cititi si Tesla Model S și Model X au primit un facelift și peste 1.000 CP

Autorizația principală pentru Giga Berlin este încă în așteptare întrucât fabrica este construită într-o zonă de protecție a apei potabile și aproape de rezervațiile naturale, iar asociațiile ecologiste pregătesc procese.

Tesla a făcut din nou modificări serioase proiectului: fabrica urmează să fie extinsă pentru a include producția de baterii. Conform planurilor Tesla se dorește ca mașinile să fie construite cu baterii fabricate în incintă. Această schimbare duce la o amânare cu încă 3 luni, iar până acum Tesla nu a depus cerererea pentru a produce baterii.

Cititi si Tesla Model 3, câștigător pe piața mașinilor second-hand

Tesla a demarat vânzările în România. Service-ul de la București va fi gata până la final de an

Reprezentanța Tesla a demarat vânzările cu echipa din România pe 14 mai la Promenada Mall, unde există un autoturism Tesla Model 3 expus. Compania va avea până la final de an un showroom și service în zona de nord a Bucurestiului. Reprezentanții din România spun că nu a fost aleasă încă locația, fiind luate în calcul mai multe spații din sectorul 1.

Sursa foto: john smith williams / Shutterstock.com

Abonează-te pe
9news.ro Promo

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri