Cu siguranță în momentul în care vorbim despre mobilitate, autoturismele reprezintă cheia. O mașină ne poate ajuta cu ușurință să transportăm diverse bunuri de diferite dimensiuni, ne pot ajuta să călătorim simplu, rapid și confortabil pe distanțe impresionante, fără nici un fel de problemă.

În lume, există extrem de multe brand-uri de autoturisme, unele foarte cunoscute și populare pe care le vedem zi de zi pe străzi, iar altele mai puțin cunoscute și populare, însă, foarte apreciate pentru calitatea lor. La noi în țară, varietatea de brand-uri auto este de asemenea una foarte mare, însă, totuși exista brand-uri foarte apreciate în alte regiuni ale planetei, dar care la noi se găsesc destul de rar pe străzi. Un brand auto extrem de apreciat la nivel mondial și mai puțin pe terioturiul țării noastre, este Subaru.

Subaru este una dintre cele mai apreciate mărci auto din lume, fiind un brand renumit pentru o mulțime de inovații tehnologice din domeniul auto. În ceea ce privește emblema mărcii, că o curiozitate despre Subaru - Știați că Subaru este numele japonez al grupului de stele din Pleiade supranumit „Cele șapte surori”?

Subaru a început că o companie de cercetare a aeronavelor numită Fuji Heavy Industries în anul 1915, însă nu după mult timp, urma să se reorganizeze pentru a deveni principalul producător de aeronave pentru Japonia în timpul celui de-al doilea război mondial. După efortul de război, compania a pivotat către producția de mașini, creând marca Subaru și introducând P-1 în 1954. A fost urmată de Subaru 360 în anul 1958, prima mașină de producție în masă a companiei care combina un micuț motor de 360cc cu o caroserie mică, scopul fiind acela de a stabili standardul japonez pentru mini-vehicule cerute la acea vreme.

Subaru a ales pentru următoarele două mașini, să producă vehicule cu tracțiune față mai mari, iar în anii 1960 a cunoscut succesul în Japonia, atât pe baza acestui fapt, cât și datorită faptului că, tot mai multe persoane, își doreau și aveau nevoie de o mașină personală. Mai târziu, în anul 1968, Nissan urma să achiziționeze 20,5% din acțiunile Subaru, încheind un acord în care Subaru va folosi unele piese Nissan pentru mașinile lor, iar Nissan va primi ajutor pentru fabricarea autobuzelor lor, fiind un acord care se respectă chiar și în ziua de astăzi.

La sfârșitul anilor 1960 și începutul anilor 1970, Subaru nu numai că a început să comercializeze autoturisme în Statele Unite ale Americii și în Canada, dar a investit și extrem de mult în tehnologii, astfel încât autovehiculele să devină din ce în ce mai performante. În 1989, Subaru și Isuzu au înființat o fabrică comună în Indiana, în SUA, unde popularul Subaru Legacy va ajunge pentru prima dată pe liniile de producție și în același timp, Subaru a început să-și mărească expansiunea în Canada cu reprezentanți din toată țara care în cele din urmă au ajuns la un număr de peste 100.

Începând cu timpuri mai moderne, mai exact cu anii 1990, Subaru a început să se extindă în întreaga lume, în timp ce și-a extins gama de vehicule - Subaru Outback a făcut adevărate furori în anii 1990 ca o alternativă capabilă și mai eficientă la SUV-urile mari. Au investit, de asemenea, în tehnologie și la începutul anilor 2000, vehiculele Subaru au făcut mari progrese în materie de siguranță, iar compania a introdus un motor diesel opus orizontal, care a devenit utilizat pe scară largă.

În prezent, autoturismele brand-ului Subaru au o reputație de vehicule fiabile premium, cu caracteristici de siguranță excelente și tehnologii impresionante. Un exemplu este reprezentat de sistemul Advance Drive System de pe Subaru Impreza. Cu toate acestea, nu este nevoie să vă gândiți că nu veți găsi un Subaru pe care îl iubiți printre mașinile second hand ieftine ale unui dealer din apropiere și cu siguranță dacă veți face o astfel de alegere, un autoturism Subaru poate reprezenta o soluție ideală care va exprima o placere a condusului dincolo de orice așteptare.

Din păcate, la noi în țară, autoturismele Subaru nu sunt atât de populare, numărul persoanelor care apreciază cu adevărat autoturismele japoneze fiind destul de mic. Datorită faptului că numărul autoturismelor Subaru este unul destul de mic la noi în țară, în comparație cu brand-urile nemțești de exemplu, și prețurile pentru piese sunt poate ceva mai ridicate și sunt ceva mai greu de găsit.

Există totuși importatori serioși și de încredere de piese Subaru de cea mai bună calitate, piese auto care sunt de origine ori piese auto cu provenite de la alti producători, însă tot de-o calitate superioara.

Calitatea unei mașini în general, modul în care rulează, siguranță pe care o oferă, confortul, fiabilitatea și așa mai departe, sunt aspecte extem de importante, sunt aspecte care se pot păstra numai cu ajutorul unor piese și componente auto de calitate, piese durabile și bineînțeles care sunt disponibile la prețuri corecte.

Autoturismele sunt acele bunuri care ne fac viață mult mai ușoară și mai frumoasa, reprezentând pentru foarte mulți pasionați auto, mai mult decât o simplă mașină, ci chiar parte din familie, beneficiind din partea proprietarilor, de tratamente cu adevărat speciale. Pasiunea pentru autoturisme reprezintă o pasiune cu adevărat aparte și este exprimată în mod unic de fiecare posesor auto în parte.

În ceea ce privește Subaru și pasiunea unui conducător auto pentru un astfel de autoturism, lucrurile sunt cu totul diferite prin simplul fapt că este vorba despre un brand auto, cu un număr destul de mic de unități care rulează pe străzile din România.

Abonează-te pe
9news.ro Promo

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri