28 Aprilie 2020

O singură ofertă depusă pentru reabilitarea podului de la Grădiştea şi redeschiderea circulaţiei feroviare între Vidra şi Comana



O singură ofertă a fost depusă la licitaţia organizată pentru modernizarea liniei CF Bucureşti Nord - Jilava - Giurgiu - Nord Frontieră (Lot 1), care presupune şi reabilitarea podului de la Grădiştea.

Valoarea totală estimată a contractului este de 458,963 milioane de lei fără TVA, sursa de finanţare fiind asigurată din fonduri externe nerambursabile, aferente cadrului financiar 2014 - 2020.

"Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA informează că un singur operator economic a depus documentaţia în cadrul procedurii de achiziţie a serviciilor de proiectare şi execuţie lucrări pentru Modernizarea liniei CF Bucureşti Nord - Jilava - Giurgiu Nord - Giurgiu Nord Frontieră, Lot 1: 'Redeschiderea circulaţiei feroviare pe pod peste râul Argeş, între Vidra şi Comana', procedură care a avut termen limită de depunere a ofertelor vineri, 24 aprilie 2020, ora 15:00. Garanţia de participare a ofertei depusă de Porr Construct a fost verificată în data de 27.04.2020, iar în perioada următoare comisia de evaluare va analiza şi verifica etapizat documentaţia depusă, astfel: documentele DUAE, propunerea tehnică, propunerea financiară, documentele-suport DUAE", se menţionează într-un comunicat al CFR SA, potrivit Agerpres.

Termenul limită de evaluare este de 6 luni de la deschiderea ofertei

Potrivit sursei citate, obiectivul general al investiţiei "Modernizarea liniei de cale ferată Bucureşti Nord - Jilava - Giurgiu Nord - Giurgiu Nord Frontieră, Lot 1: 'Redeschiderea circulaţiei feroviare pe pod peste râul Argeş, între Vidra şi Comana'" prevede proiectarea şi execuţia lucrărilor de modernizare, în conformitate cu legislaţia şi reglementările tehnice în vigoare, între staţiile Vidra şi Comana (inclusiv staţia Comana), de la km 18+180 (capătul Y al staţiei Vidra), până la km 30+200 (capătul Y al staţiei Comana). De asemenea, lucrările includ şi următoarele poduri de cale ferată: pod CF km 23+607 peste râul Argeş, între haltele Vidra şi Grădiştea, podul peste râul Sabar şi podul peste râul Neajlov.

Podul CF km 23+607 peste râul Argeş, între haltele Vidra şi Grădiştea, asigură supratraversarea căii ferate peste râul Argeş. În zona râului Argeş, traversarea va fi asigurată printr-o suprastructură de cale simplă, tip grindă cu zăbrele, cu deschideri de 70 m + 145 m + 70 m, cuvă de balast. Pe malul stâng al Argeşului (direcţia Bucureşti), se vor executa viaducte de acces cu opt deschideri de 30 de metri, iar pe malul drept (direcţia Giurgiu) se vor executa viaducte de acces cu 23 de deschideri de 30 de metri şi trei deschideri de 33 de metri.

La podul peste râul Sabar, la km 18+265 şi km 18+402, noul tablier va avea deschiderea de 45 de metri, iar la pod km 28+375 peste râul Neajlov noul tablier va avea deschiderea de 70 de metri.

Compania Naţională de Căi Ferate "CFR" SA este societatea care administrează infrastructura feroviară publică.



Citeste si