Porsche Romania si-a propus sa vanda in acest an peste 16.200 de masini Volkswagen, in crestere cu 13% fata de anul trecut, iar modelele cu cele mai ridicate tinte de vanzari sunt Polo si Passat.
Modelele marcii germane Volkswagen au fost achizitionate, in luna ianuarie, de 1.321 de clienti, in crestere cu circa 48% fata de perioada similara a anului trecut, cand au fost livrate 893 de unitati. De asemenea, planul importatorului este de a vinde 16.235 de vehicule in acest an, fata de 14.392 de livrari in 2006, informeaza NewsIn.

Liderul vanzarilor pentru Volkswagen Romania a fost Polo, care a fost livrat in 445 de exemplare in tara noastra, in prima luna a anului. Polo are un plan de vanzari de 4.800 de unitati pentru intreg anul 2007, precizeaza comunicatul Porsche Romania.

Pe locul doi in topul vanzarilor s-a situat Passat, cu 349 de unitati comercializate in ianuarie, iar planul pentru tot anul este de 3.600 de unitati. Obiectivul Porsche Romania este sa vanda, anul acesta, 3.050 de unitati din modelul de clasa medie Golf, 650 de Golf Plus, unitati si 2.050 de unitati Jetta.

In ianuarie, 71 de clienti Volkswagen au ales automobilul de teren Touareg, model a carui noua generatie va fi lansata pe 15 februarie, iar tinta de vanzari pentru tot anul este 1.000 de unitati.

Volkswagen a fost anul trecut pe locul trei in topul vanzarilor marcilor din import pe piata romaneasca, dupa Renault si Skoda care au vandut peste 20.000 de unitati, fiecare. Porsche Romania, importatorul marcilor Volkswagen, Audi, Skoda, Seat si Porsche, a vandut anul trecut peste 43.541 automobile, cu 34% peste rezultatele din 2005.
Abonează-te pe
9news.ro Promo

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri