Compania este mai bine cunoscuta pentru camioneta Daily si pentru alte vehicule comerciale de talie mica si medie si a stabilit tinte ambitioase pentru 2010. Acestea includ dublarea profitului din comert pana la aproape 10,4%, informeaza NewsIn.
Pe partea pietei de vehicule usoare, Campilli a declarat ca o camioneta low-cost ar putea fi calea de reafirmare a pozitiei de lider pentru acest segment. "Exista concurenta din partea unor vehicule mai ieftine", a spus el, amintind de Mitsubishi Motors drept unul dintre competitori. Campilli a mai declarat ca Iveco ar putea sa urmeze tendinta industriei auto, unde grupul francez Renault a lansat o masina lipsita de lux, Logan.
Directorul Fiat, Sergio Marchionne, a declarat ca producatorul de camioane ar putea sa-si imbunatateasca pozitia pe partea de masini grele a pietei. "Iveco se gaseste in situatia ideala pentru a obtine o implicare foarte puternica in partea de masini usoare si medii a ofertei si pentru a urca printre producatorii de masini grele", a adaugat el.
Cu toate ca Iveco este lider pe piata vest-europeana pentru camionete si camioane de talie medie, compania se plaseaza pe ultimele locuri pe piata de masini de talie mare, care este dominata de grupul german DaimlerChrysler. Consiliul de supraveghere al Volkswagen a respins, saptamana trecuta, oferta de preluare ostila a MAN pentru Scania. Oferta MAN a starnit, initial, sperantele de consolidare in cadrul industriei. Actiunile Fiat s-au apreciat puternic, in octombrie trecut, pe fondul speculatiilor ca grupul ar putea vinde Iveco, o posibilitate care a fost respinsa de catre Marchionne.
Campilli a declarat ca extinderea Iveco pe piata de masini grele ar trebui sa includa intampinarea cererii de pe pietele de nisa, pentru vehicule specializate. "Nu avem suficiente produse de nisa", a adaugat el, mentionand, ca exemple, vehiculele pentru colectarea gunoiului sau pentru transportarea de combustibili.
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: