Michelin lanseaza anul acesta prima anvelopa de vara care poate fi folosita iarna
Michelin lanseaza in mai pe pietele europene Michelin CrossClimate, prima anvelopa de vara omologata pentru utilizare in timpul iernii, datorita fuziunii dintre doua tehnologii distincte: cea a anvelopelor de vara si cea a anvelopelor de iarna, doua domenii considerate incompatibile.
Michelin CrossClimate este o anvelopa care se poate adapta unor conditii meteo variate. Ete singura anvelopa care combina avantajele anvelopelor de vara cu cele ale anvelopelor de iarna: franeaza pe distante scurte pe suprafete uscate, se incadreaza in clasa A de performanta la franarea pe suprafete umede, este omologata pentru utilizare in timpul iernii, lucru confirmat de marcajul 3PMSF (3 varfuri muntoase/fulg de nea) de pe flanc, care indica posibilitatea utilizarii in timpul iernii, inclusiv in tarile in care echiparea cu anvelope de iarna este obligatorie in timpul anotimpului rece.
Performantele noii anvelope Michelin CrossClimate rezulta din combinarea a trei tehnologii:Ondulatiile verticale si laterale prevazute pe lamele asigura functia auto-blocanta a acestora, lamelele adera unele la altele pentru o mai mare rigiditate a blocurilor de profil. Rezultatul il constituie o stabilitate sporita a anvelopei, indiferent de fortele la care este supusa: forta longitudinala exercitata la franare si accelerare si forta laterala exercitata in viraje. Tehnologiile avansate utilizate, la care se adauga si tehnologia EverGripTM din zona umerilor, asigura performante excelente pe zapada, precizie pe suprafete uscate si longevitate optima.
Combinatia inovatoare dintre blocurile de profil cu margini tesite si lamelele de inalta performanta asigura un contact optim cu suprafata de rulare, pentru imbunatatirea performantelor in ceea ce priveste franarea pe carosabil uscat. Prin acest design inovator, Michelin combina blocurile de profil cu margini tesite cu lamelele complexe, pentru franare si tractiune excelente pe zapada.
Michelin CrossClimate este o anvelopa creata in 3 ani si testata la temperaturi intre -30°C si + 40°C. Anvelopa a fost testata in Germania, Canada, Finlanda, Franta, Polonia, Spania si Suedia.