88% dintre persoanele care cumpara online au abandonat cosul virtual cel putin o data in ultimul an, rezulta dintr-un studiu recent al PayPal. Acest lucru a dus la „pierderi” globale de 4 mii de miliarde de dolari, din abandonul cosurilor.

Mai mult, 49% dintre americani au declarat ca achizitioneaza produse si din Marea Britanie, in timp ce 39% au cumparat de pe site-urile chinezesti. Pe langa pierderile masive datorate nefinalizarii comenzilor incarcate in cosurile virtuale, magazinele din State dar si alte tari din lume pierd clienti din cauza concurentilor internationali.

Cu toate acestea, exista mai multe solutii simple pe care magazinele online le pot implementa pentru a reduce rata de abandon a cosului de cumparaturi, inclusiv adaugarea de marcaje de incredere in procesul de checkout, cresterea vitezei de raspuns a paginilor si reducerea costurilor de transport.

FinancesOnline.com a realizat o lista de solutii pentru aceasta problema – le puteti vizualiza in infograficul de mai jos. Afla mai multe informatii despre cum sa iti cresti business-ul la ecomTEAM 2015, in prezenta unor speakeri de talie mondiala.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri