Compania italiana ce activeaza in domeniul energiei electrice a incheiat la finalul anului trecut un parteneriat cu eMag, prin care promoveaza cateva zeci de produse „cu consum redus de energie”.

Proiectul este marketat de ENEL in facturile electronice ale clientilor, indemandu-i pe acestia sa economiseasca, achizitionand produse de la cel mai mare retailer online. In prezent, in magazin sunt doar „o mana” de produse, insa numarul acestora va creste in timp.

“Venim in intampinarea ta cu o selectie de produse, electrice si electrocasnice, cu un consum de energie scazut, prin care sa reduci factura la curent si sa economisesti. De aceea, ne-am aliat cu eMAG pentru a iti oferi produsele uzuale dintr-o gospodarie cu cel mai bun randament energetic“, anunta ENEL.

Este o miscare interesanta, acesta fiind primul furnizor de energie electrica care incheie un astfel de parteneriat; miscarea ar putea atrage atentia si concurentilor companiei, Electrica si e.ON.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri