Centrul comercial AFI Palace Cotroceni, dezvoltat de israelienii de la AFI Europe, a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 164 de milioane de euro, media vanzarilor lunare raportate de retailerii din mall fiind de 13 milioane de euro.
AFI Palace Cotroceni a afisat afaceri de 164 de milioane de euro pentru anul 2010, media vanzarilor inregistrate de magazinele din mall fiind de 13 milioane de euro/luna.

Cea mai buna luna din an a fost decembrie, cand vanzarile retailerilor s-au ridicat la 22 de milioane de euro, cu peste 15% fata de vanzarile raportate in luna decembrie 2009. Cumparaturile pentru care s-au alocat cele mai mari bugete in aceasta luna au fost bijuteriile.

Alte luni in care media vanzarilor a fost depasita au fost iulie si august, potrivit oficialilor AFI Palace Cotroceni.

“Iulie si august sunt luni in care, de obicei, retailerii au vanzari reduse si de aceea incearca sa faca economie cat de mult pot. Cu toate acestea, in AFI Palace Cotroceni vanzarile din aceste doua luni au depasit media lunara, osciland in jurul valorii de 14 milioane de euro”, a declarat Israel Visel, managerul mall-ului.

Centrul comercial AFI Cotroceni din Bucuresti, detinut de AFI Europe, a fost evaluat la 30 septembrie 2010 la 350 milioane euro, potrivit consultantului imobiliar DTZ Echinox. AFI Europe a investit in constructia proiectului 300 de milioane de euro, din care 234 milioane de euro reprezinta un credit de la Hypo Real Estate Bank.

Abonează-te pe
9news.ro Promo

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Imobiliare și construcții »


Setari Cookie-uri