Grupul urmareste sa-si extinda acoperirea geografica in Romania, mai ales in zonele unde nu sunt hipermarketuri. In prezent, Artima detine 21 de supermarketuri in vestul Romaniei, cu o suprafata de vanzare totala de 21.000 de metri patrati.
“Scopul nostru este de a fi prezenti si pe segmentul de supermarket, tranzactia insemnand si o expansiune mai alerta in orasele cu un numar redus de locuitori”, explica Mihai.
Contactati de Wall-Street, reprezentantii Polish Enterprise Fund nu au dorit sa faca niciun comentariu cu privire la tranzactie.
O noua abordare in peisajul romanesc: multiformat
Cu aceasta tranzactie, Carrefour, cel mai mare retailer european, intra pe segmentul supermarketurilor. Iar Artima se alatura galeriei retailerilor locali care lasa loc concurentei straine.
In primavara acestui an, Carrefour a achizitionat societatea romaneasca falimentara Univers'All, investind peste 5 milioane de euro in deschiderea centrului comercial din zona Piata Unirii din Bucuresti. Miscarea nu era in planurile Carrefour Romania, insa a fost o oportunitate extrem de favorabila pentru planurile de expansiune ale grupului francez, potrivit aprecierilor reprezentantilor companiei.
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: